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近藤 文代
ALUMNI
2025年11月現在、筑波大学が主たる所属機関ではありません
Kondo, Fumiyo
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41.
How a Neural Network Machine Should be Selected to Forecast Seasonal Data?
Suzuki; Shinichi;Kondo; Fumiyo, N; 近藤, 文代
Proceedings of International Conference on Computing, Communications and Control Technologies: CCCT'04 pp.302 - 307 (2004)
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42.
POSデータによる国産ブランドと海外ブランドの分析
近藤, 文代; 市村, 幸子
日本統計学会講演報告集 71: 337 (2003)
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43.
Smoothness Prior Approach to Explore Mean Structure in Large-scale Time Series,
Kitagawa;G; Higuchi;T; Kondo; Fumiyo, N近藤, 文代
Theoretical Computer Science 292: 431-446 (2003)
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44.
Decomposition of Multiple Sales Promotion Effects on Infrequently Purchased Category
近藤, 文代
Proceedings of the 7th World Multiconference on Systemics, Cyhernetics and Informatics 230-234 (2003)
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45.
B-3 雪印乳業食中毒事件による牛乳市場への影響 : 干渉分析
牧之段,拓; 近藤,文代
Journal of the Japan Statistical Society 32: 370 (2002)
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46.
雪印乳業食中毒事件による牛乳市場への影響
牧之段, 拓; 近藤, 文代
日本統計学会講演報告集 70: 329 (2002)
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47.
Simulation Study on Decomposition of Price Promotion Effect in Competitine Structure
近藤, 文代
Proceedings of the 6th World Multiconference on Systemics, Cyhernetics and Informatics Ⅲ, 269-275 (2002)
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48.
Discovery of Competitive Structure in Brand Substitution and Category Expansion Caused by Price Promotion
Kondo; Fumiyo, N; Kitagawa;G; 近藤, 文代
Proceedings of World Multiconference on Systemics, Cybernetics and Informatics Vol. Ⅱ: pp. 171-178 (2001)
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49.
Time Series Analysis of Daily Scanner Sales -Extraction of Trend, Day-of-Week Effect, and Price Promotion Effect-
近藤, 文代
Marketing Intelligence I Planning 18: 53-66 (2000)
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50.
Smoothness Prior Approach to Explore the Mean Structure in Large Time Series Data, Lecture Notes in Artificial Intelligence 1721
Kitagawa;G; Higuchi;T; Kondo; F., N近藤, 文代
Springer-Verlag 230-241 (1999)
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51.
多変量時系列構造モデルの構築におけるAICの役割
近藤, 文代
統計数理 47: 307-326 (1999)
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52.
デイリーPOSデータにおける曜日変動および値下げ効果の抽出
近藤文代
オペレーションズ・リサーチ 44: 154-163 (1999)
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1.
Managing Mobile Technologies
Kondo, Fumiyo; Ghyas, Qazi Mahdia
(担当:分担執筆, 範囲:INTERNATIONAL PERSPECTIVES: CASE OF JAPAN)
2019年6月
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2.
Handbook of Research on Mobile Marketing Management (ISBN:1-60566-074-4)
Kondo; Fumiyo, N; Uwadaira; Yasuhiro; Nakahara;Mariko; Akter; Md., Shahriar; 近藤, 文代
(担当:分担執筆, 範囲:Chapter 17 Mobile DM Coupon Promotion in Japan: A Case Study on Response Behavior Changes in Services Consumption)
IGI Global 2009年1月
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3.
マーケティング予測と発見科学 ―POSデータの解析-
阿部誠; 近藤文代; 近藤, 文代
朝倉書店 2005年10月
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1.
集計データを用いたランダム係数ロジットモデルによるベイズ推定
近藤, 文代; 武村敦
2018年度 統計関連学会連合大会 2018年9月10日
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2.
Consumer Online Channel Use under Market Growth: The Influence of Purchase Characteristics and E-Commerce Web/App Use in Mobile and PC
Kondo; Fumiyo N; Nakano, Satoshi
The 20th Asia Pacific Management Conference 2018年9月6日
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3.
Web上の閲覧行動が実店舗及びオンライン店舗での購買行動に与える効果の検証
近藤, 文代; 水田泰由; 片岡恵
2017年度 統計関連学会連合大会 2017年9月4日
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4.
The Mobile Health Life Domain and its Contribution to Overall Quality of Life: A Case Study of Japanese Internet Users
Kondo, Fumiyo; Ghyas, Q. M
AAI 2017 6th International Congress on Advanced Applied Informatics 2017年7月9日
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5.
Which Device of Mobile or PC Would Be Used for Webrooming Before Purchasing Products in Stores or Online?
Kondo; Fumiyo N; Osugi, Takumi; Mizuta, Yasuyuki; Kataoka, Megumi
2017 INFORMS Marketing Science Conference 2017年6月7日
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6.
Multichannel Shopper Segments of Purchase Channels and Media Touchpointsusing Single Source Panel Data
Kondo; Fumiyo N; Nakano, Satoshi
2017 INFORMS Marketing Science Conference 2017年6月7日
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7.
the Trends of Mobile Information Services to the Quality of Lives
Kondo; Fumiyo N; Ghyas, Q. M
38th ISMS Marketing Science Conference 2016年6月
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8.
スイッチング動機によるセグメント別のロイヤルティ係数を用いたブランド選択モデルの構築
近藤,文代; 肱岡浩大; 澤田悠太
2015年統計関連学会連合大会
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9.
店舗・商品カテゴリの異質性を考慮した階層ベイズマルチレベル売上予測モデル
近藤文代; 廣田峻
2016年度統計関連学会連合大会
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