春田 淳志
Haruta, Junji
慶應義塾大学 , 医学部 医学教育統轄センター , 教授(有期) Keio University , School of Medicine Medical Education Center , Professor (Non-tenured)
関連記事はまだありません。
-
61.
Development of an interprofessional competency framework for collaborative practice in Japan
Haruta J; Yoshida K; Goto M; Yoshimoto H (+3 著者) Otsuka M
Journal of Interprofessional Care 32: 436 (2018) Semantic Scholar
-
62.
Internet Survey Regarding Knowledge About the Common Cold in Japan
Sakamoto, N; Haruta, J; Goto, Ryohei; Yokoya, S (+3 著者) Maeno, T
Clinical Infection and Immunity 3: 37 (2018)
-
63.
Translation and cultural adaptation of the Japanese version of the interprofessional facilitation scale
Haruta J; Breugelmans R; Nishigori H
Journal of Interprofessional Care 32: 321 (2018) Semantic Scholar
-
64.
Identification of prognostic factors for activities of daily living in elderly patients after hospitalization for acute infectious disease in Japan: A 6-month follow-up study
Goto R; Watanabe H; Haruta J; Tsutsumi M (+1 著者) Maeno T
Geriatrics and Gerontology International 18: 615 (2018) Semantic Scholar
-
65.
退院後のADLに関連する予測因子の探索 急性感染症で入院した高齢患者を対象にした前向き観察研究
後藤亮平; 春田淳志; 前野哲博
高齢者ケアリング学研究会誌 8: 1 (2018)
-
66.
A cross-sectional survey of interprofessional education across 13 healthcare professions in Japan
M Goto; J Haruta; A Oishi; K Yoshida (+1 著者) Y Takemura
The Asia Pacific Scholar 3, 37-45 3: 38 (2018)
-
67.
Improving the workflow of nursing assistants at a general hospital in Japan
Isono Hiroki; Suzuki Sayuri; Ogura Jun; Haruta JunjiMaeno Tetsuhiro
BMJ Open Qual 6: e000106 (2017) Semantic Scholar
-
68.
How do healthcare professionals and lay people learn interactively? A case of transprofessional education.
Haruta Junji; Nishigori Hiroshi; Kitamura Kiyoshi
The Asia Pacific Scholar medical and healthcare professions education. 2: 1 (2017)
-
69.
Validity of medical history taken by pharmacists using a medical history taking tool
Matsushita Aya; Haruta Junji; Tsutumi Madoka; Sato TakuyaMaeno Tetsuhiro
Journal of General and Family Medicine 18: 403 (2017) Semantic Scholar
-
70.
Cross-cultural adaptation of the professional version of the Readiness for Interprofessional Learning Scale (RIPLS) in Japanese
Oishi Ai; Haruta Junji; Yoshimi Kenji; Goto Michiko (+1 著者) Yoshimoto Hisashi
Journal of Interprofessional Care 31: 85 (2016)
-
71.
Development of an interprofessional competency framework in Japan
Haruta Junji; Sakai Ikuko; Otsuka Mariko; Yoshimoto Hisashi (+2 著者) Shimoi Toshimichi
Journal of Interprofessional Care 30: 675 (2016) Semantic Scholar
-
72.
Relationship between Nurses'“Social Skills” and the Degree of Knowledge Regarding the Professions of other Co-medicals, in Japan: 68
K Yoshida; M Goto; J Haruta; A Oishi (+1 著者) H Yoshimoto
Medical Education 49 (2015)
-
73.
A Survey of Interprofessional Education in Japan: A Cross Sectional Study of Schools of Medicine and Other Health Care Services: 66
M Goto; A Oishi; J Haruta; K Yoshida (+1 著者) H Yoshimoto
Medical Education 49 (2015)
-
74.
第4回日本プライマリ・ケア連合学会ワークショップ『ジェネラリストに必要な緩和ケアのスキルとは?』報告
大石 愛; 浜野 淳; 春田 淳志; 木村 洋輔 (+1 著者) 田中 久也
日本プライマリ・ケア連合学会誌 37: 366 (2014) Semantic Scholar
-
75.
医療専門職の多職種連携に関する理論について
春田淳志; 錦織宏
医学教育 45: 121 (2014)
-
76.
�T An overview of theories about interprofessional education and work
J Haruta; H Nishigori
Medical Education 45 (3), 121-134 (2014)
-
1.
地域における多職種連携、地域医療学入門
春田淳志
(担当:分担執筆)
診断と治療社 2019年8月
-
2.
評価基準(ルーブリック)について 総合診療専門医 ポートフォリオ実例集
春田淳志
(担当:分担執筆)
南山堂 2018年7月
-
3.
日々の継続的なケースログから抽出してポートフォリオを作成する 総合診療専門医 ポートフォリオ実例集
春田淳志
(担当:分担執筆)
南山堂 2018年7月
-
4.
各国の多職種連携コンピテンシーについて①IPの基本と原則 (ラーニングシリーズ IP(インタープロフェッショナル)/保健・医療・福祉専門職の連携教育・実践)
春田淳志; 吉本尚
(担当:分担執筆)
協同医書出版社 2018年3月
-
5.
定期的な省察による生涯学習 草場鉄周(編集主幹) 総合診療専門医 何をどう教え学ぶか 工夫と実例
春田淳志
(担当:分担執筆)
中山書店 2016年
-
6.
リハ関連職種の視点と専門職連携のコツ 若林秀隆(編)、その患者さん、リハ必要ですよ!!
春田淳志; 後閑良平; 本田淑恵
(担当:分担執筆)
羊土社 2016年
-
7.
日本プライマリ・ケア 連合学会基本研修ハンドブック ポートフォリオ 学習者の視点から~指導者の視点から~学習環境の視点から
春田淳志; 錦織宏
(担当:分担執筆)
南山堂 2012年
講演・口頭発表情報はまだありません。
知財情報はまだありません。
814 total views