ホーム > FLORESCU MIHAIL COSMIN/ Florescu, Mihail Cosmin
FLORESCU MIHAIL COSMIN
Florescu, Mihail Cosmin
医学医療系 , 助教 Institute of Medicine , Assistant Professor
関連記事はまだありません。
オープンアクセス版の論文は「つくばリポジトリ」で読むことができます。
-
21.
日本語の雑談における話題転換—親疎の対人関係に着目して−
フロレスクミハイルコスミン
『談話と文法の接点・ 諸外国語と日本語の対照的記述に関する方法論的研究』筑波大学・大学院人文社会科学研究科 研究課題番号 15320048 研究代表者 青木三郎 137 (2006)
-
22.
Comparative Study of Political Discourse -the “Cold War” and the “War on Terror”-
フロレスクミハイルコスミン
Tsukuba University (2005)
-
1.
カンタンリハビリ英会話キーフレーズ600+
角田, 亘; 志村, 圭太; 山口, 佳小里; 大石, 斐子; Cosmin, Florescu Mihail
(担当:分担執筆)
新興医学出版社 2019年 (ISBN: 9784880025926)
-
2.
Clinical Scenes 2018
フロレスクミハイルコスミン
株式会社マクミラン ランゲージハウス 2018年4月
-
3.
Core Spirit of IUHW Third Edition
Cota, George C; 智恵, 斎藤; 寛子, 佐藤; 佐藤 雄介; 英樹, 白岩; 田中 泰郎; 美子, 田中; 礼子, 千葉; 武, 徳江; 永井 あけみ; 孝子, 久好; Florescu, Mihail Cosmin; 美恵子, 三浦; 紀子, 南井; 路子, 宮崎
(担当:編者(編著者))
Cengage Learning 2018年2月
-
1.
Do they know that they know? Confidence vs performance in preclinical Japanese medical students
Florescu, Mihail Cosmin; Katsuyama, Vitalii; Babayev, Tamerlan; Oshimi, Takayuki
AMEE 2021 Annual Conference 2021年8月27日 Association for Medical Education in Europe
-
2.
Student perception and achievement of learning outcomes: A pilot study focusing on listening skills
Florescu, Mihail Cosmin; Hayasaka, Yusuke; Oshimi, Takayuki
第53回日本医学教育学会大会 2021年7月30日 日本医学教育学会
-
3.
Can we use free language proficiency tests for placement in English language programs?
Florescu, Mihail Cosmin; Hayasaka, Yusuke; Oshimi, Takayuki; Martin, Jon Barnabas
第24回日本医学英語教育学会学術集会 2021年7月17日
-
4.
Classes for first-year students based on “The Seven Habits for Highly Effective Teens"
Inokawa, Mutsumi; Florescu, Mihail Cosmin; Fanjul, Katrina
第3回JAAL in JACET 学術交流集会 2020年12月5日 大学英語教育学会
-
5.
Creation of peer profiles as a project-based learning activity promotes improvement in language, technology and interpersonal skills
Martin, Jon Barnabas; Oshimi, Takayuki; Haven, Shawn Michael De; Takasuka, Shigefumi; Inokawa, Mutsumi; Hayasaka, Yusuke; Florescu, Mihail Cosmin; Fanjul, Katrina; Martin, Jon Barnabas
第10回国際医療福祉大学学会学術大会 2020年11月8日 国際医療福祉大学
-
6.
オンライン授業におけるZoom による効果的なグループディスカッション
Florescu, Mihail Cosmin; Oshimi, Takayuki; Haruko, Akatsu; Fanjul, Katrina; Inokawa, Mutsumi; Hayasaka, Yusuke; Takasuka, Shigefumi; Martin, Jon Barnabas; Haven, Shawn Michael De
2020年度ICT利用による教育改善研究発表会 2020年8月25日 私立大学情報教育協会
-
7.
Developing a rubric for measuring English history-taking skills of non-native English-speaking medical students
Oshimi, Takayuki; Babayev, Tamerlan; Hayasaka, Yusuke; Florescu, Mihail Cosmin
AMEE 2019 Annual Conference 2019年8月24日 Association for Medical Education in Europe
-
8.
How does learner autonomy influence preparation for, and performance on the TOEFL ITP® test?
Florescu, Mihail Cosmin; Hayasaka, Yusuke; Oshimi, Takayuki; Martin, Jon Barnabas; Inokawa, Mutsumi; DeHaven, Shawn
第22回日本医学英語教育学会学術集会 2019年8月3日
-
9.
How can we deal with the vocabulary of TED talks? Focusing on text analysis and TOEFL ITP scores
Inokawa, Mutsumi; Florescu, Mihail Cosmin; Hayasaka, Yusuke; Oshimi, Takayuki; Martin, Jon Barnabas; DeHaven, Shawn
第22回日本医学英語教育学会学術集会 2019年8月3日
-
10.
How large is the gap between medical students’ input-processing and output-production skills?
Florescu, Mihail Cosmin; Lytnev, Vitalii; Hayasaka, Yusuke
第51回日本医学教育学会大会 2019年7月26日 日本医学教育学会
-
11.
Can we improve Japanese learners’ confidence in their listening skills?
Florescu, Mihail Cosmin
第8回国際医療福祉大学学会学術大会 2018年8月27日 国際医療福祉大学
-
12.
English language proficiency and preclinical academic performance of first-year medical students
Takayuki Oshimi; Yusuke Hayasaka; Tamerlan Babayev; Haruko Akatsu; Cosmin Mihail Florescu,Barnabas Jon Martin; Mutsumi Inokawa,Vitalii Lytnev
第50回日本医学教育学会・学術大会 2018年8月
-
13.
Student-owned learning, managed by instructor. Oral pecha-kucha style presentation
Florescu, Mihail Cosmin
第21回日本医学英語教育学会学術集会 2018年7月28日
-
14.
Can we improve TOEFL ITP® scores by teaching test-taking strategies?
Florescu, Mihail Cosmin; Hayasaka, Yusuke; Babayev, Tamerlan; Oshimi, Takayuki; Lytnev, Vitalii; Hasan, Arif Ul; Martin, Jon Barnabas; Inokawa, Mutsumi; DeHaven, Shawn
第21回日本医学英語教育学会学術集会 2018年7月28日
-
15.
Interactive learning methods: Using mobile devices and applications to encourage active learning
Florescu, Mihail Cosmin; Jawaid; Imran Raza
第7回国際医療福祉大学学会学術大会 2017年8月26日 国際医療福祉大学
-
16.
Learner-customized interactions: How you can learn English using internet resources
Florescu, Mihail Cosmin
第6回国際医療福祉大学学会学術大会 2016年8月27日 国際医療福祉大学
-
17.
What happens when we switch from TOEFL ITP to TOEIC L&R?
FLORESCU; MIHAIL COSMIN
第26回日本医学英語教育学会学術集会 日本医学英語教育学会
-
18.
Relationship between passive and active communication skills as measured by language proficiency tests in first-year medical students
Florescu, Mihail Cosmin
全国語学教育学会 第49回年次国際大会 全国語学教育学会
-
19.
Using a large-scale corpus-based academic multi-word unit list to create digital learning tools
Florescu, Mihail Cosmin; Rogers, James
英語コーパス学会 大会 2023 英語コーパス学会
-
20.
On the creation of a large-scale corpus-based academic multi-word unit list and its application via C.A.L.L.
Florescu, Mihail Cosmin; Rogers, James
Synergies in Communication (SiC) The 11th International Conference The Department of Modern Languages and Business Communication of the Bucharest University of Economic Studies
知財情報はまだありません。
412 total views
この研究者の他の情報源
キーワードが似ている研究者
- 今田 水穂 Corpus Linguistics, コーパス言語学
- POIRET RAFAEL Corpus linguistics, コーパス言語学
- 矢澤 翔 Corpus linguistics, コーパス言語学
- 岩崎 拓也 Corpus Linguistics, コーパス言語学
- 今井 新悟 ALUMNI Language Testing